-
- - Ontvangen wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 22:00 uur dan wordt het pakketje de volgende dag aangeboden. Ook op zaterdag! Ook voor België. Op zondagen geldt; voor 18:00 uur besteld, morgen in huis.
-
- - Voor Nederland DHL Parcel of PostNL
- - Voor België PostNL
-
- - Voor Nederland Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje bij je achter. Maak een nieuwe bezorgafspraak met bezorgcode en postcode. Kies voor een ander Servicepoint, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen kan op de dag waarop je het briefje ontvangt. LET OP: Indien je het pakket niet afhaalt bij het gekozen servicepunt, te vaak niet thuis bent bij levering of het pakket weigert bij levering dien je in alle gevallen de kosten hiervoor alsnog te betalen. De kosten hiervan bedragen €4,99.
- - Voor België Ben je niet thuis? De bezorger laat na de 1e bezorgpoging een niet-thuis code achter. Pas met ''Bezorging wijzigen'' tot 22:00 uur 's avonds zelf de 2e bezorgpoging aan met deze code.
-
- - Voor Nederland Ja, DHL Parcel heeft 2700 servicepoint. Hier is er binnen straal van 5 km altijd wel 1 servicepunt bij jou in de buurt.
- - Voor België Ja, Postnl België heeft 1000 servicepunten.
-
- - Voor Nederland Ja bij je track and trace staat een tijdvak indicatie.
- - Voor België Je ontvangt van ons per mail een track and trace code. Met deze code kan je op de website van Post NL België zien hoelaat de bezorger komt.
-
- - Voor Nederland Zodra het pakketje aankomt bij het hoofddepot in Utrecht zal de Track and Trace worden geactiveerd en hiervan ontvang je een E-mail. Dit is meestal midden in de nacht.
- - Voor België Zodra het pakketje aankomt bij het hoofddepot zal de Track and Trace worden geactiveerd en hiervan ontvang je een E-mail. Dit is meestal midden in de nacht.
-
- Als je bestelling goed is afgerond ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld kan het zijn dat deze mail in je spam mailbox beland.
- De mail met track and trace code ontvang je apart van DHL. Ook hiervoor geld dat die wel eens in je spam mailbox kan belanden. Vergeet dit dus niet te checken.
- Het komt ook wel eens voor dat je perrongeluk tijdens het bestellen een spelfout hebt gemaakt in je mailadres. Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken of alles goed is gegaan en wanneer de bezorger komt.